دلتنگی من
کلبه ی تنهایی|عاشقانه
ﻣﻦ ﺻﺒﻮﺭﻡ ﺍﻣﺎ … ﺁﻩ ، ﺍﻳﻦ ﺑﻐﺾ ﮔﺮﺍﻥ ﺻﺒﺮ ﭼﻪ می ﺩﺍﻧﺪ ﭼﻴﺴﺖ؟؟
دلتنگی من

گاهی شعر سراغم را میگیرد

 

گاهی…

 

هوای تو!

 

فرقی نمیکند…

 

هردو

 

ختم میشوند به

 

دلتنگیه من !

دلتنگی من



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت9:29---18 مهر 1393
وقتی کــه نیستی


شکـــــ دارم که بیایی

وقتی هم که می آیــــی

مطمئن نیستـــــــم که میمانی

وقتی هــــم که میروی

نمیدانم که باز میگردی یا نــه

این دو دلــــــــی ها

دوراهـــــــی ها

دوگانگـــــی ها

مرا خواهد کشت

بیـــــــــــا

و یک بار برای همیشه نیـــــــــــا..!!


hasti
ساعت18:53---17 مهر 1393
خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .


"آپـــــــــــــــم.."
دلنوشته هایم همان معنا را دارند ..
آپ شاید کمی خنده دار باشد ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ʐ:
[̶̲̅͠|̶͇̿ ̶͇̿ ̶͇̿)̲̅][̶̲̅͠E̲̅][̶̲̅͠ ̿ ̿|̿ ̿ ̲̅][̶̲̅͠O̲̅] |